SHOOTING

WINNING BROWN.

7:16 AMCALL ME GINO





Mam kilka zdjęć które zalegają w folderze na moim laptopie od ponad miesiąca. Trzymane specjalnie na 3 etap konkursu Youth Fashion Festival, niestety jak się okazało ich fanpage jak i strona niespodziewanie zniknęły z powierzchni Ziemi, tak że to już chyba po konkursie, finał bez finałów.
Zadaniem było wykonać sesje która będzie zawierała takie elementy jak: wiosna, elegancja, miasto oraz czekolada. Z pomocą osoby odpowiedzialnej za zdjęcia tematy przewodnie poddane zostały interpretacji, zatem w efekcie powstalo co powstało. Najtrudniej było wtłoczyć do tego wszystkiego czekoladę, na szczęście łatwym i bezpiecznym posunięciem jak i wybrnięciem z sytuacji była po prostu stylizacja w tych właśnie kolorach. Całość utrzymana w nieco bardziej eleganckim stylu.
Swoją drogą to chyba pierwszy raz miałem na sobie tyle brązu, być może wkrótce bardziej przekonam się do tego koloru.
Zdjęcia: Jacek Sroka



















You Might Also Like

14 komentarze

  1. ZingyBee, u know whoJune 20, 2012 at 7:30 AM

    Nie lubię brązu :( Poważnie wyglądasz, ale brałabym. Eleganto ogólnie <3

    ReplyDelete
  2. te zdjęcia są fenomenalne!
    świetna stylizacja!

    ReplyDelete
  3. Idealna stylizacja! Świetne ciuchy. :) Jestem pod wrażeniem.

    ReplyDelete
  4. Wróć do tego koloru włosów :)

    ReplyDelete
  5. Świetny model! Bardzo dobra stylizacja! Zdjęcia mega :)

    ReplyDelete
  6. zdecydowanie lepiej wyglądasz w tych włosach

    ReplyDelete
  7. No i jest jakiś dobrze ubrany facet na tej planecie 0_0! Bravo, trzymasz fason reszty "malów" . Obserwajting za styl ^^

    ReplyDelete
  8. Model z niego żaden. Karzeł, ma z 165 cm. Widuję go jak się lansuje w Warszawie w tym sreberku na głowie. Porządny model powinien mieć ponad 185 cm, do tego jest za gruby i ma zbyt pospolita twarz. Znam się na tym, bo siedzę w tej branży od kilku lat już.

    ReplyDelete
  9. Za osobę którą mnie nazywasz a mianowicie "modela" to się nie uważam. Nie wiem co rozumiesz przez słowo lans ale jesli przechadzanie sie po miscie to gratuluję, wychodzi na to, iż kazdy jest "lanserem" Nie jestem karłem i nie mam 165 cm wzrostu. Moze sam sie pokazesz? A jesli chcesz mi nawrzucac wiecej to sie ze mna ustaw i pogadamy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie muszę. Nie spotykam się z pedałami. Dziwi mnie tylko, że takie pseudo ,,gwiazdki" jak Ty, uważają się za nie wiadomo kogo, a tak naprawdę, nic nie reprezentują sobą. Czytając co piszesz na fotoblogu i tutaj można mieć wrażenie, że jestem strasznie płytki i to, że potrafisz wygiąć się jak ciota na zdjęciu, założyć jakiś kolorowy ciuch z przeceny, w którym chodzi połowa Warszawy i ułożyć włosy nie czyni Cię modelem. Nigdy nim nie będziesz, bo jesteś za niski, za pospolity i nie masz nic w głowie, aby się wybić. No chyba, że nadstawisz dupy i będziesz na billboardach reklamujących biedronkę czy inny tego typu sklep.

      Delete
  10. Cudowne zdjęcia:)) brąz nie jest wcale taki zły:))

    ReplyDelete
  11. Anonymous, a czy trzeba mieć ciuchy tylko z najlepszych domów mody? Mówisz, że ,,założyć jakiś kolorowy ciuch z przeceny, w którym chodzi połowa Warszawy i ułożyć włosy nie czyni Cię modelem". To kim powinien być model? Pustym idiotą, który patrzy tylko na cenę i wywyższa się ponad innych? Model to człowiek, Ty niepodpisany. Każdy ma prawo nim być, chociażby tylko dla przyjemości. Zastanów się, kurczę, po co to piszesz. Zazdrościsz? Odpowiesz, że "pedałowi nie ma czego". Spójrz w lustro - zapewne Ty nim jesteś ;) Najpierw dostrzega się wady u siebie, później u innych. Życzę powodzenia w branży, chyba jest Ci potrzebne.

    Kamil - mimo, że Cię nie znam - jesteś spoko koleś i staraj się dalej, a zostaniesz dobrym modelem.
    I ładnie Ci w brązie ;)!

    ReplyDelete
  12. bez obrazy, ale wyglądasz jak pedał

    ReplyDelete

Popular Posts

Flickr Images

Contact Form