ANIMAL

2:44 PMCALL ME GINO

Bo jak się nie widzi długo tylu rozmaitych zwierzątek to zapomina się ich nazwy. Po wielu próbach w końcu odwiedziłem Zoo, po niespełna 10u latach. Tym o to sposobem nie wiedziałem jakim zwierzęciem był nosorożec którego oglądałem, myląc jego nazwę z jednorożcem.
Czy tylko ja nie wiedziałem że istnieją ryby bez oczu? I że samica lwa nie ma charakterystycznej szopy na głowie? 10 lat robi swoje, zdziczałem i chyba częściej muszę się wybierać na tego typu wycieczki. Swoją drogą to całkiem fajna zabawa, wśród dziesiątek czy nawet setek przedszkolaków znowu można poczuć się jak mały urwis sączący napój w jednym z kolorów tęczy, jedzący kartofelka  z jednego ze stoisk czy co najważniejsze-zachwycający się tymi wszystkimi cudownymi zwierzętami.
                                                  Polecam wszystkim, idźcie do Zoo! :)












You Might Also Like

5 komentarze

Popular Posts

Flickr Images

Contact Form